Monday 30 July 2012

suasane ramadhan

salam ramdhan semua...dah lame tak update..
sekarang dah 10 ramadhan..sat ja rasa nya.....

huh kali nie ramadhan aku sambut bersama-2 kawan-2 aku di poli....
tapi best la..sebab dapat masak sama-2 dan p basar ramadhan sama-2..huhuhu
masa rabu lepas p sambut bezday budak kels kami pathma priya...dan berbuka sekali...

masa bulan puasa dugaan betoi,sebabnya dengan projek dan cuaca panas..
sebut pasal projek,sir kami,tak maw proceed kami punya projek masa sem 5,sebabnya tak da draf pertama,kedua dan akhir,,huhuhu...masuk bilik dia kena marah depan lect yang laen..ya allah malu nya...
lepas tu kami ape lagi balik buat la,bila dah buat siap hantar,ade jugak complaint...
sebabnya kami gabung semua draf tu,so dia suruh buat semula dan asingkan..kami pun buat dan asingkan la..
ingat senang ka nak buat draf,nasib la kawan-2 aku dari poli JB dan poli seberang perai bagi contoh draf depa...huh depa la tolong aku..tak taw nak balas cam na..huhuhu..
lepas tu baru dapat proceed kami punya projek bagi sem 6...

dan sem 6 sir suruh kami siapkan draf sebelum raye nie....huhuhu penat-2....
ditambah pulak dengan kelas CIK TAN yang selalu buat kelas petang...
dah la balik pukul 6 ptg...pada jumaat pulak sepanjang  sem 1-5 tak pernah ade lab petang-2..
mai sem 6 tiba-2 ada..sebabnya dak kls JKA dan JP kongsi kelas kat JKE...ade yang carry math dari JKM mai hantar p kat JKE..so kelas pun banyak tak cukop..huhuhuuuu....

lab pada jumaat lab paling panas..dengan cuaca panas..ya allah....elok-2 aku pakai baju lab
teros aku bukak baju lab,alasan panas teramat..huhuhu...










1 comment:

  1. salam ramadhan.
    semoga puasanya terus semangat yah, walau cuaca panas tak akan terhiraukan demi meraih keridhoaan Allah dalam menjalani ibadah puasa.. aamiin

    ReplyDelete