Friday 6 July 2012

hmmmm

salam semua.... hmm tak taw nak mulakan dari mana..tapi memang terasa la....
sebab dia kata rimaslah...hehehe ayat sebelum tu takleh nak gitaw..rahsia.....


sebenarnya aku bukan nak ganggu dia pon...dah terang-2 pic tu..aku memang nak komen...aku komen la...
tapi dia fikir aku menganggu dia kot....dah lama aku lupakan dia....n know..aku komen cam aku komen kat kawan dalam fb la..tapi dia terang buat post tu kat aku..sebab mase aku komen pic tu..dia pun ade komen and aku nak like dah tu LIKE aku kena block..so aku komen la....bapa minit lepas aku komen..dia buat post..aku dapat rase post dia tuju kat aku,,,


dan mase tu memng aku terasa....so aku pun wat la status pasal SINDIRAn....tak sangka pulak..dia pun sindir balik aku....so aku malas nak panjang kan kes....aku nak hantar chat kat dia..tak berani..sat ag gadoh besar...sebab aku taw dia cam na..so aku wat post bagi dia bace..aku say aku mintak maaf...dan post tu aku buat utuk dia ja..kat situ memng cam aku jangke...akan berperang la..tapi nasib terkawal...ya allah aku tak taw nak luah kat sapa..apa yg aku rase,,hanye kat allah ja aku mengadu..


seriusly..aku dah lupekan hal lama..dan aku dah mula hidup baru..dalam fb aku komen cam aku komen dengan kawan-2 aku la....sserius rase nak nagges ja....bila komen dengan dia tadi...nasib aku kata kat hati "sabar ain sabar...jangan ingat dah..ingat air mate ppuan mahal..hnye untuk ibu bapa dan allah ja ain..sabar..jgn ikot perasaan"..so aku pun mintak maaf la...




Orang beriman selalu menjaga perasaan orang lain.


Tegurannya pun ada caranya. Segala perbuatannya dimulai dengan berkata kepada 


diri sendiri: " Kalau orang lain buat begini pada aku, aku pasti terasa dan marah. Jadi 


jika aku buat begitu maka sudah tentu dia pun akan terasa dan marah juga." 


Berfikir sebelum bertindak. InsyaAllah selamat dunia dan akhirat.







5 comments:

  1. Yang sabar yah..
    Postingan yang sangat menarik aku baca..
    semangat terus yah..
    I like postinganmu sahabatku..

    ReplyDelete
  2. benda yg lepas bukan utk ditangisi tapi utk dipelajari.. -belajar dari pengalaman.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah takkenang just terasa..ape dia kata tu...huhuhu

      Delete
  3. bnyakkan brsabar ye..saya suka entry nie!^^

    ReplyDelete