Sunday 1 July 2012

oWh MUET

salam semua..taw dak apa itu MUET...okey MUET tu MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST....
nie sapa yang nak sambung UNIVERSITY,..macam aku..
aku nak sambung CIKGU..so aku ambek la MUET..sepatutnya aku kena daftar kat poli..tapi aku tak maw...
sebab nya mahal RM200.00.. so aku daftar persendirian..Rm100.00 ja bayar kat BSN sitiawan...huhuhu..
dan aku daftar disekolah SMJK NAN HWA..kat sitiawan tu...itu jela yg tawarkan MUET persendirian...wahahaha...
okey esok adalah SPEAKING....untuk WRITING,LISTENING dan  READING pada 28/7/2012.huhuhu selamat




UNTUK YANG SPEAKING MUET ESOK:
Doa ini sesuai bila nak berucap dan bila nak temuduga atau nak berjumpa dengan seseorang.
"Ya Allah,Ya Tuhanku,lapangkanlah dadaku,mudahkanlah urusanku,dan hilangkanlah kelu yg ada dilidahku ini".
Surah Taha ayat 25-27.

2 comments: