Monday 25 June 2012

CiNtA SaYa



‎"... Berilah hatimu hanya untuk Allah, pasti Allah temukan padamu pemilik terbaik. Hamparkan masamu seluasnya hanya untuk Allah, pasti Allah aturan seluruh hidupmu sebaik-baiknya ..."





Cinta saya tak memerlukan saya memikirkannya setiap masa,
Cinta saya tak memerlukan saya memuji apatah lagi memuja dirinya,
Cinta saya tak memerlukan saya rasa cemburu tak bertempat, rasa down, rasa tertekan, bersangka2,
Cinta saya juga tak memerlukan saya berhubung dengan dirinya melalui SMS, Call, FB dsbnya,
Cinta saya tak memerlukan saya menatap wajah @ gambarnya,
Cinta saya tak memerlukan semua itu..
ya!
Cinta saya pelik, cinta saya asing..
cinta saya kelihatan tak pasti..
Sebab,
saya tahu! saya belum halal untuk dia..
saya cuma mencintai dirinya,
apa salahnya pada fitrah ini?





No comments:

Post a Comment