Thursday 28 June 2012

fiNaLLy

salam semua..alhamdulillah maseh bernyawa aku..hehehe
lama deh tak update blog nie.... (lama apanya baru 24 jam yang lalu tak update)..hehehehe
ari nie..aku exam..okey..pukul 8 pagi tadi aku n kawan-2 aku sampai poli..
and then pergi la dewan warisa,oleh kerana dewan warisan tempatkami menjawab exam..
tapi!!!!!!!!!!! kami sampai tak da owang mungkin lambat depa datang,sekali tengok kat jadula tertera..
"LOKASI EXAM SUDAH DITUKAR KE DEWAN SRI KINTA".. YA ALLAH...


masa tu memang panaih ja aty..tulis dalam web..dewan warisan..dah la kat dewan jubli ade cina kahwin,dengan jalan sesak..
nak melintas dan berkejar ke dewan seri kinta lagi.... dan paling suka...
samapi kat dewan sri kinta kaki aku sakit,sebab nyaaku terseliuh.....eerrggghh sakit ja nak jalan...
dah la mula 8.45..sepatutnya 8.30....ape la pensyarah nie tak menepati masa...
aku bajet nak kuar dari dewan pukul 10...tapi oleh kerana aku siapkan soklan tu samapi 10.15 so terpakse la...tunggu sampai 10.30 coz pensyarah wat announcement "MASA ADA LAGI 15 MINIT,PARA PELAJAR DILARANG KELUAR'..egghhhh
tekanan dok dalam tu,sejuk pulak tu...lepas tu aku tak taw nak buat apa...so aku tengok kiri kanan,,,perrhhh awat budak junior  soklan depa ABCD bulat-2 lagi..issshhhh-2 tak adil sungguh KPTnie.....senior punya soklan bagai nak pecah pala memikiaqkan nya..depa...tak da jawapan bulat p la....huh.... msa nak kutip kertas aku hanya bertawakal ja....huhu..




No comments:

Post a Comment