Wednesday 19 September 2012

secret recipe!!

hari ini dinner makan kek chip walnut @secret recipe.....
kebetulan masa nak masuk ke dalam secret recipe..aku nampak
1 family nie,ya allah aku tersentuh..aku lihat diorng dok makan
kat tepi koridor tu,dan tidor brlapik kan kotak..ya allah
aku simpati kat kuarga tu...dan anak pulak maseh kecil....
ralit aku tengok,sampai pakcik tu terpasan..sedih..

masuk secret recipe pulak,masa aku dok orde,aku terpasan
someone..aku ingat balik muka aku kata "eh nie bukan pakwe intan"
so dia pun tegur..aku dahla kekok nak cakap dengan lelaki..huhu

aku kata kat dia"bila nak nikah"
dia jawab nanti-2la...hahaha
intan tu roomate aku masa kat KAMSIS
aku tak leh lupa 1st time masuk bilik,aku ingat abg dia..
sekali bf dia..huhu...masa tu dah la aku dok sedih sebab family
aku dah balik..seminggu aku menangges sampai demam
time aku nak balik,masa tu jugak la KAMSIS dok wat aktiviti..
mawmeraung aku sebab tak dapat balik.....huhu..kenangan



No comments:

Post a Comment