Friday 28 September 2012

sad life today~

okey dah la pagi tadi dimalukan oleh lect sebab projek...

petang tadi lab,nasib tak da apa jadi
sebab kami berjaya menghasilkan sensor,kebetulan puan khuzaimah
adalah salah seorang panel dalam pertandingan projek
patut la dia tanya macam-2 mengenai sensor tadi....
kami pun ape lagi,ceh dan-2 slow talk dengan dia...huhuhu
mengenai soklan projek nanti...

okey ini pasal aku balik,lepas-2 balik lab
terospmedan gopeng,sampai-2 pukul 5:15
okey and then dapat tiket 5:30 ptg...
masa dah nak sampai,aku pelik awat bas nie tak bergerak
rupanya ada kemalangan....lepas 30 minit baru gerak...
bila dah sampai mase tu pukul 8 mlm baru nak call ayah aku,batery fon abes...
ya allah aku rase nak menagges dan campak fon...
dah la kawasan tu orang semakin tak da,aku pun mengges la..
lepas tu aku cari duit syiling call along aku,
sebab along aku ja,aku ingat no...dalam
koi 9 baru ayah aku sampai...



No comments:

Post a Comment