Wednesday 24 July 2013

YOU ARE NOTHING

Yes seriously, im tired . My life asyik kena jaga hati orang. Tapi hati sendiri?? To be honest, memang saya takkan jaga hati sendiri sangat. Saya takut, kalaw terlebih jaga hati sendiri, orang lain touching dengan saya. Ehhh awak nak tahu, hati saya nie macam kapas dan dalam erti kata lain la 3 in 1 like Nescafe. Asal marah,terasa hati dan pura-2 buat muka cam ati kering mesti lepas tu akan menanggis punya.

Awak ingat saya nie jenis tak terasa hati? Awak ingat saya nie jenis terima seadanya apa yang orang buat dekat saya? Ohh no dude,you wrong okey. Kalau setakat sikit-sikit boleh lagi. Ya. Hati manusia bukan cam plastic yang kalau cacat fizikalnya boleh diuji dan dibentuk kembali. Mahu dihalalkan segala luka,boleh. Tapitak mampu. Hempuk kepala saya pada tugu Negara 7 kali seminggu pun belum tentu masih hidup dan belum tentu mampu nak buat.


we might be best friends one year, pretty good friends the next year. 
Don’t talk that often the next, don’t want to talk at all the year after that. 
So I just wanted to say, even if I never  talk to you again In my life, 
you are special to me and you havemade a difference in my life.

Yes, you are my bestfriend. Someone special to me, once. But now, things aren’t same anymore. We had fight and it make me weaker day by day. I cant face you. I was very sad.
 Why you do this to me? Who am I before you know your ‘angel’.
 Boyfriend? Homaigod. I cant expect that girl change drastically after she met a guy that she loved so much.
 One advice to you: never depends on guy. Because once he leaves you. YOU ARE NOTHING 

Till then, may allah bless all you do. Im not going to pray bad things about you. Inshaallah. I just wanna say.semoga bahagia








No comments:

Post a Comment